lauantai 21. tammikuuta 2012

da da dam(n)

Jospa sitä nyt parin viikon tauon jälkeen raapustais tänne jotain. Noh, ensinnnäkin tuntuu että mun kouluun panostaminen jää aika lyhyeen! Oon ihan täynnä kaikkee sitä opiskelua:D ja mun pitäis nyt alle kahen kuukauden aikana päättää, että lähenkö sosiaali- ja terveysalalle vai musiikkilukioon? Eilen olin vielä sitä mieltä että meen musluun, mutta tänään oon taas soten puolella. Tätä on jatkunu jo muutaman viikon. Kaksoistutkintoa en aatellu suorittaa. Sitte löysin taas vaihteeks uuden harrastuksen!:D Nimittäin kuntotaekwondo, se on iha helvetin raskasta, mutta sitte reenin jälkeen on reenattu olo!:D Sitte yks iha tosi hyvä uutinenenenenen! Meille tulee keväällä/alkukesästä uusi perheenjäsen<3 Ja siis ihan vaan paljastuksena, minun 50-vuotias äitini ei odota lasta!:D mutta tän perheenjäsenen takia mun kielimatka saattaa jäädä väliin, mutta ehkä sitte ens vuonna sinne kielimatkalle!
  Ens viikolla ois sitte taas isosleiri, ja ootan sitä iha tosi innolla! Torstaina mennää ostamaan vähä herkkuja sinne, ja vois valvoo koko viikonlopun:D
PS; hiukset vaihto taas väriä, eli siis punasen ruskeista punaseen!

torstai 5. tammikuuta 2012

your sex is on fire

vitsi, tänne on nykyään jotenki tosi vaikee keksiä kirjotettavaa, oon käyny nyt monta kertaa tässä kirjotuslaatikossa mut sitte kumminki painanu aina tuota "takaisin" nappia tai sit ihan vaan suoraan exit:tiä. Nyt kumminki ajattelin että keksin jotain kirjotettavaa! Noh, alotetaan vaikka siitä että huomenna ois tarkotus lähtee kavereitte kaa mätseihin, pitkästäaikaa. Sitte illalla varmaa vaa koomailen kotona,koska en usko että mulla kumminkaa on kummempaa tekemistä, ellei äiti ja iskä raahaa mua raksalle, niinku yleensä. Tosi vaikeeta "pakottaa" ittensä kirjottamaa, ku yrittää vaa miettiä päässä ajatuksia mitä uskaltais tänne kaikkien näytille laittaa.
   Musta on muute taas tulosa kiltti tyttö! Oon ollu nyt yli kolme viikkoo iha raittiina ja en oo tehny typeryyksiä.
Ja muuten facebookin käyttäjät, toivottavasti teilläkin lagittaa fb yhtä paljon kuin minullakin, koska en halua olla yksin syrjitty<3 On nimittäi nii hermoja raastavaa tämä, ku bloggerki rupee sit perseilee mulle ku fb:ki lagaa.




uus vuos suju rauhalllisesti nolojen ihmisten kanssa<3

maanantai 2. tammikuuta 2012

Halojaa!

Heipparallaa pitkästäaikaa!:) Mulla oli siis tuommonen hieman pitempi tauko (2kk), ja blogi viete heräili jälleen! On siis tehny kauheen pitkän aikaa kirjotella jotain tänne mutta enpä oo sit ehkä uskaltanu tai viitsiny kirjotella.
Mutta nyt siis, uusi vuosi, uudet kujeet! 2011 oli täynnä yllätyksiä, iloja, suruja, epäonnistumisia ja onnistumisia! ajattelin tehä teille tällasen kuvakollaasin/kollaaseja:)

siinä vähän maistiasia vuodesta 2011!

huomasin myös että hiusväri on vaihtunut useaan otteeseen vuoden 2011 aikana:D


mutta nyt, iltapesulle ja nukkumaaan!:D