torstai 30. elokuuta 2012

miss saksofoooni

buenos tardesta vaan. Taas on tää kirjottaminen jääny mutta eipä mulla oo kyllä kauheesti ollu ylimäärästä aikaakaan ku lukio vie kaiken ajan.Hmm.. no jos alotetaan vaikka siitä että alotin saksofonin soiton ja mulle hankittiin saksofoni :D:D ja sitte nyt oon ollu eilisen ja tän päivän kipeenä ja ei ainakaa ärsyttänuy ku eilen ois ollu tikkalassa lukiobileet.. Koulussa menee ihan hyvin, oon vaa aina pirun väsyny tunneilla ja rahaaki on menny iha hirveesti kaikkeen shaibaan.

tosiaan villasukat on ollu nyt kovassa käytössä..



Nyt ei oikein ajatus kulje nii tästä tuli vähä tämmöne tyhmä postaus mutta postaus kumminki :D

keskiviikko 15. elokuuta 2012

hiphei



kuvat kertoo enemmä ku 1000 sanaa ja mulla ei oikeestaa mitää kerrottavaa ees oo...

maanantai 13. elokuuta 2012

lukiooooo ja kulmakoruuuuu

Ensimmäinen päivä lukiota takana ja siellä oli kyl tosi kiva meininki! Raskaat kolme vuotta tulee varmasti olemaan mutta pakko se on tämä lukiokin käydä jos haluan hyvään ammattiin :P Tänään myös päätin että keskiviikkona haen itelleni kulmakorun!!!!!!! oh yeahhhhhhhhhhhh! Ei hitsi, oon nyt kuyllä niin innoissani ja en malttais oottaa....

lauantai 11. elokuuta 2012

rockcock ja jotain :D

Terve tervaperse!!1

Hitsi ku en oo sitte yhtää jaksanu postailla! Tää kesä on oikeesti ollu iha koomaa, enkä oo käyny kertaakaa rannalla? Pari kertaa otin 15min aurinkoo tos pihalla mutta ei siitäkää tullu mitää ku koira nuoli aurinkorasvat pois.. Rockcock oli ehottamasti tän kesän paras tapahtuma (heti Caron haun jälkeen...) ja nyt ylihuomenna alkaaki jo koulu! jiaöfjciaö En osaa ees kirjottaa sujuvaa tekstiä enää vaa nää aiheet hyppii paikasta a paikkaan f.. Eli vähän kuvia:



Apulanta

Petri Nygård oli ihan paras!:D

Verjnuarmu

^

Nightwish-Marco Hietala ja Anette Olzon



Anette Olzon

Tuomas Holopainen
Ei hitto, tuolla takana seisova mies oli semmone ihme säkkipillin soittaja, joku englantilainen nii sitte ku sillä oli semmone oma osuus että se sai puhua suomee nii sen vuorosanat oli kutakuinkin näin: "kiitos, suomi! KULLIROCK!" :D:D:D:D:D anteeks, nauroinko? :D